poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Jak dobrze się znamy?

Witamy C:
Wiemy, że ostatni post był... chwila... jeszcze w naszej erze (a mamy już chyba 2000 rok po naszej erze, jeśli dobrze czuję), dlatego... W sumie to nie wiemy, co powiedzieć. Tak po prostu wyszło.
No, ale w końcu witamy w nowym poście :)
Dzisiaj zapraszamy na test naszej wiedzy o sobie nawzajem. Tak, to głupio brzmi xD
Miłego czytania ;)

Sangrim
1. Ile części serii gier "Tomb Raider" mam i które są moimi ulubionymi?
Hmm... Na pewno masz "Rise of the Tomb Raider" (Nie mam pojęcia, czy napisałam to dobrze, bo zawsze pisałam to źle...) I innych sobie nie przypominam xD Miałaś na telefonie jedną z tą Tereską, ale nie wiem, czy to się liczy. Więc uznajmy, że masz trzy.
Mam wszystkie, czyli 11 :') Dodatków, których nie liczyłam mam jakieś 3 albo 4, bo nwm jak liczyć "Level Editor" z TR V. Mobilną też miałam tak właściwie xD Moje ulubione to TR: Legend, część z 2013 roku i pierwszy TR z 1996. Ten ostatni ma naprawdę świetny klimat. ŹLE.


2. Dwa produkty spożywcze, których nienawidzę?
Wszelkie owoce i mówiłaś, że jesz tylko drób, więc zgaduję, że wieprzowina xD A tak serio to pewnie dobrze wiem co, a nie mogę skojarzyć...
No owoców nie lubię ale czasem jem jakieś najprostsze jakie się da. Za wieprzem też nie szaleję, ale zjem jak muszę. Chodziło mi bardziej o ogórka i kapustę. ŹLE.




3. Na jaką grę miałam ostatnio dużą zajawkę i z jakiego powodu?
Czekaj... "The last of us" (czy jakoś tak) Ci się chyba kojarzyła z "Więźniem Labiryntu", ale to nie ona, bo to było dawno. Była ta z tą dziewczyną, która straciła pamięć i z tą tajemnicą... "Life is strange" czy jakoś tak. I opowiadałaś mi o "Uncharted 4", a wcześniej obie oglądałyśmy u Kaiko "Until dawn" i mówiłaś, że chciałaś oglądnąć u Isamu "Outlast". I po tym całym wymienianiu przypomniałam sobie, że grasz teraz w "Exorun" i masz na nią zajawkę, bo to EXO ;D No, i możesz grać jako Kai oraz pokazywałaś ją kuzynowi i zapoznawałaś go z zespołem. A poza tym to miałaś problem z levelem 27 z Xiuminem i którymś z Sehunem - z tego wnioskuję, że "Exorun".
Exorun jest świetne xD Uwielbiam, ale chodziło mi tu bardziej o taką... Grę na dłużej, nie mobilną xD No ale Exorun też się ekscytowałam, także zaliczam mimo iż miałam na myśli inną grę. A było to "The walking Dead" xD DOBRZE.



4. Mój największy sukces w sprawach komputerowych, z którego jestem bardzo dumna?
Emmm... Zrobiłaś świetny artbook na MovieStarPlanet :")? Coś z grą... Hmm... Jakiś rekord w "Kawairun", "Minecrafcie"? Nie wiem... Ale ten artbook był świetny :") Me gusta xD
Byłam z tego arta dumna, ale chodzi o coś, co było trochę później. Moim sukcesem było zainstalowanie emulatora N64 na moim PSP i PC. ŹLE




5. Pierwszy ulubiony YouTuber?
W podstawówce siedziałyśmy na sali gimnastycznej koło ławek i Ci opowiadałam o tym, że znalazłam taką fajną YouTuberkę, której kanał się nazywa MaryKateAnPlay (Potem wszyscy ją oglądali xD), a Ty mi wtedy opowiadałaś, że oglądasz ją również i że sprawdzasz też kanał lizardPL i (chyba) Cyber Mariana. Także obstawiam któryś z tych trzech kanałów. Albo Sheo i Kaiko, i Yooczoka też lubiłaś, ale oni są na pewno Twoimi późniejszymi ulubieńcami, więc się chyba nie liczą.
Tak, to LizzardPL. DOBRZE




6. Gdzie ostatnio bywam często w internecie? (Strona internetowa)
Z tego, że ciągle mi wysyłasz memy, wnioskuję, że jakaś strona z memami, a jeśli strona z memami to obstawiam tę, na którą też patrzę - memy.pl
No i dobrze obstawiasz. DOBRZE.





7. Jakie pięć dodatków do The Sims 3 posiadam? 
Hahaha, nie, no, przy tym pytaniu padłam xD Skąd ja to wiedzieć mam :")?  No to z pewnością masz halloweenowy, bo mi pokazywałaś ten obrazek z mumią, ale nie wiem, jak on się nazywa. Wspominałaś chyba o zwierzakach, ale chyba ich nie masz... 
Mam o zwierzakach ;) Mam "Cztery pory roku", "Zwierzaki", "Pokolenia", "Nie z tego świata" (ten halloweenowy) i "Po zmroku". ŹLE




8. Najczęściej używane przeze mnie zwroty i słowa? (Minimum 3)
"OKai", "Ty zwirzoku", które mi ukradłaś ;-; i "To było tak suche, że aż mokre". Inne chyba się nie nadają do publikacji :")
Byłabym w stanie też dorzucić "Także tak." i tak na siłę "w sumie".  xD Ale znowu nwm co się nie nadaje do publikacji xD DOBRZE.




9. Która postać z creepypasty jest moją ulubioną?
To jest podchwytliwe. Na początku był to "Jeff the Killer". Potem miałaś "Trójkę Mordoru" czy coś takiego z tym Mordorem i byli to Eyeless Jack (Nie bij, jeśli źle napisałam, ale nie wiem w ogóle, czy dobrze myślę xD) i Ben (chyba) Drownned (Nie mam pojęcia, jak się to pisze.) Ale ostatnio na tapecie miałaś Bena i mówiłaś, że go wolisz, więc Ben.
Tak, to Ben. Po długim czasie decydowania się xD Ale w Trio był Ticci Toby, nie Jack. Chociaż w sumie to wszystko zmieniło się w taki bardziej kwartet, także nie czepiam się xD DOBRZE.



10. Ile miałam dotychczas telefonów? (Możesz pomylić się o 1.)
Hmm... Miałaś pierwszy chyba Nokię. Potem był ten z Hello Kitty, następnie ten o dziwnym kształcie z Benem na tapecie, potem był iPhone, a teraz masz kolejnego iPhone. Więc obstawiam, że pięć.
Mój pierwszy telefon to był Samsung z jakąś przesuwaną klapą. Potem był Sony Ericsson, ten Hello Kitty, Sony Xperia L i dwa iPhone. Blisko byłaś z liczbą, ale pisałam, że możesz się pomylić o 1 xD DOBRZE






11. Jaka była moja najlepsza akcja, która zdarzyła mi się w przedszkolu? xD Przynajmniej jakieś szczątki tego mi opowiedz xD
Spadłaś z tych genialnych schodów i rozwaliłaś palca tak, że musieli Ci go zszywać. Albo to co opowiadałaś Kaśce ;")
Co opowiadałam? xD No co do tego pierwszego to to nie była najlepsza akcja, ale najbardziej bolesna xD Pamiętam, że kiedyś kolega wziął mi jakiegoś klocka, którego sb odłożyłam w jakąś dziurę. I on to dał jeszcze innemu koledze xD Ja przychodzę, paczam - nie ma mojego klocka. Widzę obok dwóch takich, którzy mają klocek podobny do mojego, to podchodzę do nich. No i chwyciłam jednego za koszulkę i zaczęłam nim trząść i się pytać gdzie mój klocek, a on powiedział, że oddał koledze xD Popatrzyłam się na niego i zaraz mi oddał tego klocka xD Genialne xD ŹLE.



Taeyeon

1. Jakie jest moje motto?
"Co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj", "Cud jest efektem ciężkiej pracy"? Nie mogłam się zdecydować.
Emm... "Co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj" to bardziej moja zasada niż motto. A to drugie dobrze Ci się kojarzy, ale źle napisałaś. Cytat z "To the beautiful you" - "Cud jest inną nazwą ciężkiej pracy." Więc w sumie Ci chyba to zaliczę. DOBRZE




2. Gdzie chciałabym się znaleźć w przyszłości i co tam zrobić?
Na studiach w USA, oczywiście by się uczyć na dobrej uczelni.
Chodziło mi bardziej o to po szkole i w ogóle, więc masz szansę teraz się poprawić.
Najechać z Hummerem H2 i wesołą załogą Rosję, a konkretnie głowę tego państwa? :') 
Haha, w sumie też :") Ale chodziło mi o bycie właścicielem dobrze prosperującej firmy znanej na całym świecie i apartament z przeszklonymi ścianami od strony ruchliwej ulicy, który dzieliłabym z pewnym ktosiem B) ŹLE




3. Wymień moich idoli i z jakich zespołów są.
Wszystkich? Z EXO - Tao, Sehun, Kris, Baekhyun, z BTS - V, no i jeszcze I.M, Moonbin z Astro, Bars z Bars and Melody. Więcej ludziów w swojej bazie danych nie mam.
Ciekawi mnie czemu to Tao jest pierwszy, ale nie wnikam i nie przeszkadza mi to za bardzo xD W sumie to jeszcze ostatnio z BTS jest to też Jungkook. I wśród tych idoli brakuje Daehyuna z B.A.P, Jacksona z GOT7, Sungoha z 24K i paru chłopaków z Seventeen (Vernon, Jun, Jeonghan, THE8, Hoshi) no i Zayna Malika, ale uznaję Ci, bo Seventeen polubiłam tak bardzo niedawno. A Daehyuna i Jacksona, Sungoha, a szczególnie Zayna powinnaś kojarzyć, ale trudno. DOBRZE




4. Jaka jest moja ulubiona piosenka i dlaczego?
Czyżby "Promise"? Bo jest wzruszająca, ładna i przypomina o tych, którzy odeszli z EXO? Chyba, że tylko mi ich przypomina.
*kaszel* Piękna, a nie ładna *kaszel*. DOBRZE



5. Wymień przynajmniej 10 zespołów, których słucham.
Bars and Melody, EXO, BTS, B.A.P., Monsta X, , Got7, One Direction, Big Bang, Shinee, Astro
Dobra jesteś XD Czasami nawet ja ich nie potrafię spamiętać :") Ale do "Astro" mogłabym się przyczepić, że ich słucham, bo nie to robię, ile ich po prostu lubię. Ale DOBRZE



6. Czego w tej chwili najbardziej mi brakuje? 
Sernika? Deszczu? Ciepłego koca i poduszki? Snu?
Sernik jadłam z dwa dni temu. Deszcz pada, nie wiem jak u Ciebie. Ciepły kocyk i poduszkę mam przy sobie, a sen trochę, ale nie najbardziej. No, czego mi szukałaś po mieście? Odpowiedź brzmi wiszer. ŹLE



7. Trzy rzeczy, których nienawidzę najbardziej?
Jak ktoś siada na twoim łóżku, ogórkowa, gorąco.
Tak teraz dochodzę do wniosku, że nienawidzę wielu rzeczy :") Ale najbardziej: jak ktoś siada na moim łóżku, pająków i przytulania. Czyli mamy 1/3, więc... ŹLE



8. Trzy rzeczy, które chciałabym umieć w przyszłości?
Jeszcze ładniej rysować, cieniować, grać w koszykówkę.
W sumie to też, ale nie to chciałabym najbardziej xD Bardziej mi zależy na tym, żeby nauczyć się jeździć na rolkach, na koniu i umieć na tyle dobrze zajmować się zwierzakami, żeby mój przyszły pies mnie kochał ;D ŹLE



9. Jaka piosenka teraz nie może mi wyjść z głowy?
"Pink Fluffy Unicorns Dancing on Rainbow" :)
To kiedyś, ale przecież ostatnio Ci pisałam o "Black White A&B" Z.Tao. Nawet Ci się chwaliłam, że dodawałam tłumaczenie jako pierwsza po polsku. A to "Shh... Now we're talking babe (...)" to właśnie to chodzi mi teraz po głowie. Uznałabym też "Very nice" Seventeen i "Monster" EXO. ŹLE



10. Co pisałam na wewnętrznej stronie okładek zeszytów za każdym razem, gdy mi się nudziło? (Dwie rzeczy)
"Cud jest efektem ciężkiej pracy"
Zgaduję, że drugiego nie znasz, ale to było trudniejsze. 
"I never feared death or dyin'
I only fear never tryin'
I am whatever I am,
Only God can judge me, now" 
A co do pierwszego to jak już wspominałam, źle to piszesz. Ale w sumie to Ci uznam. DOBRZE



11. Ile dram obejrzałam i jakie? Masz wymienić co najmniej pięć.
Sądzę, że "Descendants of the Sun", bo razem oglądałyśmy (dobra, ja może tak połowicznie xD), "To the beautyful you" (bo kojarzę Minho i wgl tę nazwę), ta drama z czarnym i rudym, który potem też się farbnął (odtąd nazw nie pamiętam xD Wgl pamiętam, że kibicowałaś temu czarnemu by ta jakaś dziewczyna do niego przyszła xD), ta drama z D.O. (nie mówiłaś o co dokładnie tam chodziło, ale wiem, że była podobno śmieszna xD) i Five Enough (czy jakaś taka nazwa, kojarzę coś z jakimiś rodzinami i mówiłaś, że to też całkiem fajne).
"Potomków Słońca" jeszcze nie skończyłam i muszę to nadrobić... Ale zrobię to tylko z powodu pewnego żołnierza - Song Joongki B)
"To the beautiful you"* I Ty masz piątkę z angielskiego XD Nie dziwię się, że szóstki nie dostałaś B)
Ta drama z Yi Ahnem i Sungjae to "Who Are You? School 2015", ta z D.O to "Pure Love", a "Five Enough" muszę nadrobić, ale wszystkie oglądałam lub oglądam i jest ich pięć. DOBRZE



Czyli mamy 6/11 poprawnych odpowiedzi dla Rim i 6/11 poprawnych odpowiedzi u mnie xD Szczerze, to przypuszczałam, że Rim wygra, bo w końcu to ja rozprawiam o sobie dwadzieścia cztery na dobę, ale co tam ;) Kończymy remisem.

Do następnego postu
Taeyeon i Sangrim

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz