sobota, 17 października 2015

Przypadkowe podobieństwa.

Hej!
Z tej strony Kimiko (tak, tym razem sama) xD
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić moje (może trochę dziwne) skojarzenia dotyczące pewnych postaci. Myślę, że są ze sobą tak właściwie niczym niepowiązane, a jednak są podobne ;)

OD RAZU MÓWIĘ, ŻE TO SĄ TYLKO MOJE SKOJARZENIA I NIE KAŻDY MUSI SIĘ Z NIMI ZGADZAĆ.

Miłego czytania ^^

Nathan Prescott i Charlie Puth
Myślę że Nathan (gra "Life is strange") i Charlie Puth są do siebie podobni. Może nie jeżeli chodzi o ich uśmiechy, ale jak mają poważne miny to widzę maleńkie podobieństwo. Moje skojarzenie potęgują jeszcze bardziej ich bluzy (przepraszam, nie znam się na modzie i nie wiem jak to się tak profesjonalnie nazywa xD). Zobaczcie sami...

Może według innych bardzo się różnią,
 ale jak mówiłam "to tylko moje skojarzenia..."

Lara Croft i Michael Jackson
Lara (gra "Rise of the Tomb Raider") jest moim zdaniem podobna do Michaela J., a przynajmniej na pewnym zdjęciu. No, może nie do końca według mnie xD. Tak właściwie to było tak, że wysłałam koleżankom (pozdrawiam Was ;D) to zdjęcie Lary. Trochę nie wiedziały kto to, więc zgadywały. Także w ich opini są do siebie podobni.

Może Lara nie koniecznie jako Lara jest podobna,
 ale akurat to zjęcie potrafi zmylić xD

Alex Weiss i Harry Potter
Alex (gra "Tomb Raider") przypomina mi bardzo mojego kuzyna i Harrego Pottera (kto nie zna Harrego? ;P). Ponieważ nie będę pisać o mojej  rodzinie, przedstawię Wam dlaczego akurat Alex i Harry są według mnie podobni. Popatrzcie tylko na ich twarze...

Jakby Alex nosił okrągłe okulary mógłby być dublerem Harrego.

Ezra Bridger i Alladyn
Ezra (serial "Star Wars Rebels") i Alladyn (raczej każdy oglądał bajki Disneya) są do siebie bardzo podobni. Nie jestem jakimś geniuszem, że to zauważyłam, bo wiele osób sądzi tak samo. Są do siebie podobni nie tylko ubiorem, ale i też stylem życia (a przynajmniej dawnym) oraz fryzurą. Oboje są sierotami z ulicy, walczący o życie pośród różnych straganów. A wygląd oceńcie sami...

Nie tylko ja widzę podobieństwo

Teraz też nie wykażę się super mądrąścią, ale dla nie zorientowanych powiem w ramach ciekawostki, że miecz świetlny Ezry był inspirowany zszywaczem tapicerskim. Podobieństwo między tymi przedmiotami po prostu szczypie w oczy:


No prawie miecz świetlny, no nie?

John Mamann i Alan Wake
Alan (gra "Alan Wake") jest według mnie podobny do Johna Mamanna. Wprawdzie mają zupełnie inne twarze, ale uczesanie i zarost jak dla mnie są podobne.

Jak mówiłam, twarz nie, ale uczesanie i zarost.
Te postacie bardzo mi przypominają siebie nawzajem może też dlatego, że w grze "Alan Wake's American Nightmare" Alan nosił koszulę. Bardzo mi przypomina koszulę Johna M. którą nosił w teledysku do piosenki "Love life".

Jak dla mnie są podobni.


Dziękuję za przeczytanie (no powiedzmy sobie szczerze "Dziękuje za zmarnowanie dla mnie czasu ;)"). Na dziś to tyle i jeszcze raz przypominam :

TO SĄ TYLKO MOJE SKOJARZENIA I NIE KAŻDY MUSI SIĘ Z NIMI ZGADZAĆ.

Pozdrawiam ♥
Kimiko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz