środa, 7 października 2015

Wspomnienia z życia pierwszych ludzi...

Hej! :)
Jak zapewne wiecie z tej strony Taeyeon i Kimiko (A niby kto inny miałby być? ^^).
Dziś przedstawimy Wam nasze, ręcznie rysowane i malowane ilustracje do naszej kontynuacji "Pamiętników Adama i Ewy". Mamy nadzieję, że Wam się choć troszkę spodoba ;)
Kolejność obrazków jest przypadkowa.

To zaczynamy! :)

Wiadomość od Boga (Taeyeon)

"Myślałem, że mnie zostawi,
 ale on stanął na kamieniu i zaczął wyć.
 Zapadła cisza."


Spotkanie Anny i szatana. (Kimiko)

"Nagle z dymu wyłoniła się prawdziwa dłoń
poznaczona okropnymi oparzeniami
 i zatrzymała się milimetry od twarzy Anny."


Ewa i Anna (Kimiko)

"Nie miałam w ustach nic przez cały dzień,
 ale życie córeczki było dla mnie ważniejsze."
Atak tygrysa (Taeyeon)

"Poruszał łapami walcząc sam ze sobą.
 Prowadził go Bóg."
Szatan pod postacią lisa (Taeyeon)

"Jakież wielkie było nasze zdumienie
 kiedy nagle zwierzę przemówiło."


Choroba Ewy (Kimiko)

"Codziennie modliłem się, aby Bóg ją uratował.
 I zrobił to. Zsyłając jej dar wiecznego snu.
"
Pożar (Kimiko)

"W jednej chwili zajęło się ogniem, a my z obawy o życie
 Anny wynieśliśmy ją z naszego drewnianego domu."

Pogrzeb Ewy (Kimiko)

"Gdzie była ona, t a m był raj."


Na dzisiaj to tyle :)
Do następnego postu.
Kimiko i Taeyeon <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz