sobota, 19 września 2015

Na dzień dobry ♥

Hej :)
To nasz pierwszy post na tym blogu, na którym będziemy pisać o wszystkim i o niczym w znaczeniu dosłownym. Nasze imiona to Wiktoria i Edyta, ale wolimy aby zwracać się do nas Kimiko i Taeyeon. A dlaczego właśnie tak to wyjaśnimy Wam innym razem ^^

Kimiko (Wiktoria) 
Jestem pozytywnie zakręconą osóbką o dość nietypowym charakterze. Może się to Wam nie spodoba, ale nie jestem taka jak inne dziewczyny. Nie przepadam za modą i innymi rzeczami z tym powiązanymi. Moją pasją są gry. Wprawdzie nie mam ich dużo i nie jestem super wprawnym graczem oraz mistrzem internetu ale mimo to - lubię to ;D. Poza tym bardzo lubię filmy fantasy i science-fiction. Moimi ulubionymi są te z sagi Gwiezdnych Wojen oraz wszystkie kanony z nimi związane :) Uwielbiam się śmiać tak właściwie z ... niczego, ale jak to mówią "Śmiej się. Niech reszta świata zastanawia się dlaczego." Może Was do siebie nie zniechęciłam. Mam taką nadzieję. ;) Wstawiać tu będę w miarę możliwości posty o tematyce związanej z moimi zainteresowaniami, czyli np. gry. Czasem będę wstawiać coś całkowicie nie związanego z moimi pasjami, ale co tam, będzie się działo ;)

Jak pewnie zdążyliście zauważyć moja ulubiona gra to Tomb Raider. :)

Taeyeon (Edyta)
Jestem osobą z dość nietypowymi zainteresowaniami. Tak jak Kimiko nie interesuje mnie moda, makijaż i rzeczy z tym związane. Według ludzi jestem miła inaczej, uparta i mam zdolności przywódcze. Jednak nie przejmuję się tym co mówią i myślą o mnie inni. Mimo ich opinii nie mam najmniejszego zamiaru się zmieniać i pozostanę sobą. Najbardziej interesuję się kulturą Azji, a szczególnie jej muzyką. W przeciwieństwie do większości innych ludzi w moim wieku nie słucham rapu, a K-POPu. W przyszłości chciałabym zamieszkać w Korei Południowej, a jeśli mi się to nie uda to mam zamiar przynajmniej ją zwiedzić. Za wszelką cenę dążę do zrealizowania swoich marzeń, nawet jeżeli są one mało prawdopodobne to i tak się nie poddam w ich spełnieniu :) Moją pasją jest rysowanie i czytanie książek, a w szczególności szkicowanie ołówkiem. Chciałabym związać swoją przyszłość z twórczością i mam nadzieję, że mój plan się powiedzie. Bardzo się rozpisałam, ale lepiej, żebyście wiedzieli z kim macie do czynienia.
W miarę swoich możliwości podobnie jak Kimiko będę zamieszczać tu posty o swoich zainteresowaniach ;)

Nie wspominałam, że mój ulubiony zespół to BTS :)

Na dzisiaj to chyba wystarczy.
Do następnego postu :)
Kimiko i Taeyeon <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz